Måndag 24 Aug


Ja då var det måndag då :)
Vet knappt vad jag ska skriva här alltså. Allt är så rörigt :)

Började med att vakna med halsont och hes i halsen som fan :/ Riktigt jobbigt. Vet i fan om det var idag lr i morgon(tisdag jag hade typ min (vilodag) ahhaha :P Hade väll söpit för mkt och sovit för lite. Det blev ju bara ungefär max 3 timmars sömn varje natt :/ Men det var självförvållat :)

Gick till stranden och idag hade vi nog med oss matkasse lr vad det ska heta. Kunde beställa det på hotellet och ta med sig till stranden. Mkt soft. Det gjorde vi. Solade hela dagen och var hemma vid 6. Chillade och duschade och gjorde oss i ordning :) Sen ut och festa i baren :)
Va gick såklart till viking där det var sådär ös, sen vidare till grabbarna där vi träffade björn, svininfluensa, jonathan och Crille.


Tilda, svininfluensan och Crille


Jonathan (tror jag) och Björn



Här kommer en klockren låt



Vet i fan vad jag ska skriva mer än att vi hade as kul. Träffade massa folk och bara dansade satan :) Gick hem tidigt på morgonen och käkade knäckebröd och Musli :) Gick hem i fetehöga klackar, det gjorde lite ont när man gick hem efter all dansande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0