Lördag 22 Aug


Såklart hade vi ställt klockan på 9 lr ngt för att komm iväg till stranden vid 10 tiden. Vi gick upp, klädde på oss och gick ner i matsalen så kallat. Gick upp på rummet igen och tog på oss bikinis och packade väskan för att dra ner till stranden. Ganska mycket folk redan när vi kom ner. Men vi bestämmde oss för att bara ligga på våra handdukar idag och resten av veckan för att betala 100 kr är ganska saftigt om dagen. Vi behövde ju pengarna till annat ;)

Dagarna kommer att se ut såhär på ett ungefär: upp vid kl 9, käka frukost, ligga vid stranden till kl 6, hem och chilla, ner i matsalen och käka, upp på rummet och chilla, duscha-tvättahåret, börja dricka och fixa sig sen ut vid 12 slaget :D

   

 Vi var hemma runt kl 6 på kvällen och chillade lite. Vi sa att vi skulle typ käka vid 8 tiden så vi hade god tid på oss. Fast efetrsom vi fick bo på ett annat hotell första natten så fick vi gratis safteybox och gratis lunch och vatten, vin till det. Såklart tar jag och Mathilda vin vid lunch så ja, man kan säga att vi började dricka vid 1 tiden och slutade inte förrens 4-5 på natten. Kännde mig som en allkis lite :P

Denn dagen var de chill på stranden, blåste nog inte så mkt så vi fick smörja oss ganska ofta.
Mathilda brände sig typ och jag bara låg där, fast jag brände mig också dagen efter :P

Vi kom såklart vid 6 tiden och sen gick vi ut på (stan) och kollade lite. Köpte dricka, vatten och typ läsk.
Sen blev klockan mot 10 då vi gjorde oss iordning för att dra ut sen vid 12 slaget :)

Danna natten gick vi såklart till E4:an till att börja med. Tog varsin cosmopolitan och såg allmänt söta ut :) Hahah :) Så klart började mattsson och johan prata med oss och 2 st andra killar. Det var dock Tallen och Sebbe.
Jag har nog aldrig mött en sådan blyg kille som Sebbe i hela mitt liv :) Hahah det var sjukt, men ändå sjukt roligt för kvällen innan kunde han dansa spittet bakom baren och idag kunde han tydligen inte ens dansa. Men det vara bara för han var så jävla full som han dansade bakom baren :P Vilken ursäkt alltså :) Drog sedan vidare till Viking där det var ös såklart för att det var Lördag. Fy fan vilket ös på viking alltså. Sen bar det iväg till Grabbarna Grus (beach Club) som vi kallade det. Det låg precis nere vid stranden. Så klart var det ös där också. Sen hem till Sebbes lägenhet där tallen teckade och Mathilda blev ny tattuerad ;) hahahahahah fy fan säger jag bara. Hsr nog aldrig skrattat så mkt i mitt liv.


Tallen med keps, sebbe och bartendern Mattsson (även kalld Eric Mattsson)


Bartendern Johan i svart linne, Mattsson

Dock fanns det en del riktigt sköna låtar som man dansade till!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0