Fredag 21 Aug


Kör baaah! Kör baaah!


Jag och Tilda vaknar, käkar frukost och pallar oss ner till stranden. Var där runt 10. Gud vad härligt vatten alltså. Jag har inte badat i Sverige detta året så mitt första dopp fick bli i Magaluf :P

Vi lägger oss på varsin solstol och såklart kostar dom. 2 st solstolar med parasoll kostade 10 euro om dagen. Vi betalade och sen var det bra med det. Vi solade och det var riktigt jävla najs. Äntligen var vi här nere. Vi som planerat denna resa sen i Feb :P

Då var klockan mot 1 tiden. Vi lämnade solstolarna, fast handdukarna kvar så ingen skulle ta vår plats. De kostar ändå 100 kr om dagen att hyra. Vi tvättade av fötterna vid en dusch sen började vi gå hemmåt. Vi han inte mer än till trappan från stranden och upp mot gatan, då 3 killar kom gåendes mitt i vägen. De log såklart och vi log tillbaka, efter bara några steg sa den ena "läget da?" Såklart väder vi oss och säger att det är bra och "själv då?" Vi hörde inte ifall han svarade. Sen var det inte mer med det :D

Vi kom tillbaka från lunchen och där stod den ena killen nere vid stranden och skulle ha glass. Vi stannade såklart eftersom han frågade " är läget fortfarande bra lr?" Vi snackade lite och Tilda tog hans nr. Vi skulle ut och festa med dom ikv. De skulle åka hem i morgon.


   
Alexander, jag och john


Såklart träffade vi dom på E4:an även kallat (PM) för min del. Det blev tydligen ett slangord för mig :P Vi var där och festade, träffade hans polare, träffade söta bartenders och fick gratis dricka. Fast dock köpte vi också egen :D
Sen var det vidare till Viking (det glada viking) som det egentligen heter. Där var det ös, damn :D
Söta bartenders där också. Vi tog varsin drink och var där ett jävla tag och dansade.
Det blev blandannat uppvisning från killarnas sida i baren. De gjorde en fin liten dans och en del pussades också :P



Sebbe i gul tröja och Mattsson i vitt (om det inte är Joni) som pussas :D


Sen blev nog klockan 4 kanske, då vi pallade oss hemmåt. Fast först tog vi ett nattadopp först. Var väll hemma runt 5-halv 6 den morgonen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0