Fest i Fredags



Ja minsann då var det fest. Matilda och jag drog till Krstad till hennes polare. Vi festade där och sedan vidare in mot stan. Drog en runda först till Banken, sen vidare till Class, där var det drag :P

Vi drog oss från vid 3 tiden, då Matilda ville träffa sin kille utanför Grand. Så blev det också. Men med bråk och tårar från allas sidor var vi hemma vid 6-halv 7 på lördag morgonen. Kämpigt. Var ju hemma då det var ljust :P Inte bra att vara ute så långe, tar på kroppen. :D


Igår var jag helt slut. Var hemma från Matilda vid kvart i 6 då jag direkt körde morsan och farsan till Mörby backe. Sen hem igen och tog ett bad. Skönt :) Sen vid halv 8 kom Elin Pelin och vi spattserade till Böckmans och tog en fika. Mums :) Sen hem igen och la mig i sängen och var så jävla trött. Hämtade dom vid 11 halv 12 igen. Sen skickade Anna panna att hon ville bli hämtade i Krstad vid 3 tiden. Klart man ställer upp på det så jag for iväg vid halv 3. Hemma igen vid lite innan 4.


Puss o Kram, love my friends :)


Kommentarer
Postat av: Anna

love you too!

2009-09-14 @ 11:20:17
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0