210909



Hejsan alla!
Sovit gott i natt?


Då var det Måndag igen. Alla som har jobb lr skola är väll där dom ska vara. Själv är jag fortfarande sjuk och har sovit tills precis alldeless nyss. Mat ringde och väckte mig, fy på sig mat brat. ;)

Jag vaknade idag vid halv 8 och tänkre ringa doktorn vid 8 och få en akuttid men jag somnade såklart om och sov till kvart i 9. Då ringde jag men det var för sent så jag får väll ta mig i kragen och ringa i morgon vid 8.
Prick kl 8 :)

Idag ska jag väll inte göra så mkt mer är att äta, sova, titta på tv, lyssna på musik och bara ta det allmänt lungt. Lite godis och sånt hade inte varit fel. Men kommer inte få tag på ngt sådant eftersom jag inte har ngt visakort längre. De håller väll på med att skapa ett nyttt och skicka ut till mig :)


Nu ska jag ta och äta lite frukost som kommer bestå av:
1. Hostmedecin
2. Fralla
3. Te med mjölk
4.Yoggi
5. Ett glas mjölk


Tjo hej, leverpastej :)
My friends ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0