Visningar på G


Godmorgon!


Idag och imorgon och äventuellt Söndag och Måndag har vi visningar att gå på. Var på en visning igår och ja, jag gillade lägenheten men kan hålla med om att den var lite trång. Men här kan man inte vara kräsen. Vi måste ju ha ett boende tills den 1 Nov och vi har inget ännu :S

Idag ska jag dra ut på stan igen. Fika och fixa lite saker. Även handla och gå på visninga vid halv 6 lr vad det var :) Hahaha, Maya har koll som vanligt. NOT! :)

Vi sov ganska länge idag. Jag och Anna ställde klockan på 9 imorse, att vi skulle gå upp då så vi han med end el saker idag men vi somnade om igen och blev att vi sov till halv 12 :) Skönt, men nu får jag städa själv, handla mat osv eftersom hon sticker till jobbet. Men det ordnar jag :)

Hur har ni det annars i Sverige? Kallt? Snö ännu? Regnar det? Har ni börjar med vinterjacka?
-I detta landet har det börjar bli riktigt j*vla kallt och jag har ingen vinterjacka :/ Men ska väll hem snart ändå till Sverige, om vi får lägenhet så måste vi ju inhandla lite saker + att jag måste köpa en vinterjacka :D

Nej nu ska jag göra mig irdning. Ska nämligen med ANna en runda till jobbet :) Se ya
Fest ikv? :P

Miss you and you and you and you anf you. Everyone! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0