segt värre.....


Godkväll!
klockan är efter 12 och det är Söndag nu!

Det blev ingen filmtajm för min del. Jag var tvungen att vänta på ett mejl och innan det hade kommit till min mejl så var klockan runt 11. Så det sket sig.
Men rätt skönt att bara vara hemma ikv.

Tänkte kolla tv innan men tv:n funkade tydligen inte :/ Kom inte fram ngt ljud och jag tittade senast tv i nattes efter jag hämtat mina polare vid 3 tiden. Skum tv. Hoppas den funkar imorgon, annars j*vlar :@, haha!

Ikv har jag annars suttit vid datan och lyssnat på musik, särskilt på Face Drop. Så sjukt bra den låten alltså. Ni borde lyssna :) Min Kisse, Sindra ligger som vanligt i min fåtölj och gosar. Hon är för söt. Innan idag tog vi väck hennes stygn hon haft i 10 dagar sedan operationen.

Farsan höll Sindra, morsan på hennes bakben och jag fick leka doktor :D, haha.
Det gick hur bra som helst bara att tråden hade vuxit fast i hennes lilla skinn så jag fick dra lite. Det såg läskigt ut men det gick bra. Ingen skada skedd :)

f*n att inte tv:n fungerar. Vad händer resten av kvällen/början på morgonen? -Jo Maya ska sitta upp till kl 2 då hon ska hämta in bror. Att man aldrig får ngn sömn :P


Tjohej sov gott alla. Puss o Kram

Bjuder på denna bilden. Så roligt har jag haft ikv :P Hahaha, -not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0