Samsung boost



ÅÅÅÅ vad jag vill ha denna kameran. Så gryyyym :P
Checka läget vett ja :)

http://www.samsung.com/no/current/campaign/boost/site/index.html?cid=no_viral_boost_40001#/showroom/



Hur det blir ikv vet jag inte ännu. Men fick sms från Tobbe om att de skulle festa och att vi kunde komma med om vi ville. Hahaha, Mamma payar ;) Dock visste han inte redigt vart vi skulle ut sen. Skulle iaf vara förfest hos dom innan vi skulle dra ut. Hoppas vi bara drar till ngn bar/restaurang för annars kommer jag/vi inte in. Brukar vara 23 års gräns på "disco" ställen här i detta landet. Illa :/ Hahaha!

Izabella kommer snart på besök och även Mattias kommer väll hem snart. Sen kommer anna vid halv 8 och då får jag berätta om lägenheten jag var och kollade på :) Hopes she like it. Och hoppas vi kanske kan komma en gång till och kolla läget. Var ganska litet men va fan.
Det är iaf tak över huvudet :)

Puss o Kram. Saknar er där hemmam Mamma pappa brorsan syrran and the family, mina polare och såklart min älskade katt Sindra :)

Puuuuuuuuuuuuuuus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0