Påväg hem :/



Godeftermiddag alla fina vänner!
Haft en bra vecka hittils?

Just nu sitter jag och Anna på bussen hem och längtar tills vi är hemma ikv vid 11 tiden. Ska bli sjönt att komma hem. Innan funkade inte nätet men nu fick jag både tid och internet att fungera så tänkte att jag bloggar lite :)

Å jag ville verkligen inte hem idag alltså. Jag är helt förälskad i staden. Den är helt underbar :) Längtar redan tillbaka :p

Vi ska upp redan på Söndag lr absolut senast Måndag igen. Vi ska nämligen provjobba på en restaurang och såklart söka andra jobb :) För vi vill såklart ha heltids jobb. Det man tjänar på :)
Det ligger lite utanför city men tar typ 5 min med TRIKK, hahah :)
Så därför vi ska upp igen om ni undrar varför :)

Vi är väll hemma med tåget kl 11 i Bma om allt går som det ska. Hoppas det med tanke på att man kommer vara trött efter resan. Har dock sovit mej genom en del av resan men ändå :P
Men det ska nog gå bra. Får äntligen hem och sova i sin sköna säng ;)

Bilder har vi tagit med Annas kamera så hon kommer väll skicka över bilderna i helgen till mig (hoppas det) så jag kan lägga upp några när vi nu ändå är hemma i Sverige igen. Man vet ju aldrig när man kommer tillbaka ;) Hahah skämt ochsido :)

Puss o Kram, saknar er mina vänner ♥
Fest på Lördag? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0