Onsdag morgon


Godmorgon :)
Hur är det i Sverige? ;)

Nu är det Onsdag morgon och jag och Anna har precis gått upp, Lr ja...hon gick nyss upp. Jag gick upp lite tidigare för att göra vid mitt hår :)

Idag ska vi kolla lite utanför stan och kolla lite olika saker, men även inom stan fast inte mitt inne i.
Besöka lite olika stora företag osv. Det ska bli skoj. Idag är det ju typ sista dagen vi är här och kan riktigt göra det vi ska. Men även imorgon. Åker ju inte förrens kl 1oo :)

ÅÅÅÅ jag vill inte tillbaka. Jag vill stanna här... :/ Jag kommer definitivt åka upp här snart igen även om det blir ngt lr inte :P Det är jag säker på! Det är bara så, vi ska bara lyckas.
Right Anna?

Nu ska vi ut på stan och röja ;) Hahaha nej skojade. Vi ska ju som sagt käka frukost och göra det vi ska göra :)
Käka frukost ute på stan är nog det godaste som finns, fast dock, hotel frukost är ju inte fel det heller :P

Puss o Kram alla fina :)
Pussss, saknar er mina vänner ♥

Bjuder på denna ;)


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0