On the road.....



Godförmiddag!

 Klockan är efter 11. Jag och Anna har kommit en bit på vägen :) Vi har tittat lite film och även bloggat, lr ja, Anna har redan för en stundsedan :) Har nämligne trådlöst internet ombord :P Soft!

Vi är väll framme ca kvart i 2 och ja då ska vi ta oss in till hotellet och sedan antagligen gå ut och kolla stan :) Ska bli najs :)

NU ska jag nog ta och vila en stund. Blir ganska yr av värmen här inne och att jag sitter och tittar på en dataskärm när man åker. Spyyya säger jag bara :P Nej skojade.

Ville bara säga också "GRATTIS bullen på din 19 årsdag" :)


Puss o Kram jag bloggar lite senare ikv...antagligen :)
Saknar min lilla Sindra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0