Natt -men inte jag jag sova


Sover ni? -jag gör inte :/

Nu är klockan lite över 12, över halv 1 till och med och jag är fortfarande uppe :/
Jag kan helt enkelt inte sova pga för mkt saker i huvudet, är hungrig och ja, helt enkelt så mår jag inte så bra.

Men ska väll gå och sova snart för jag känner att ryggen börjar ta imot och att tankarna börjar bli för mkt. Fast å andra sidan så kommer jag bara må dåligare om jag lägger mig för då blir tankerna ännu mera ytliga :/ Fasen vad jobbigt allt är :) Nej nu ska jag inte sitta här och skriva att jag mår dåligt hela tiden. Det tjänar ingentin till.

I veckan som kommer står det en del på chemat! Fullspäckat med andra ord :)
Måndag: Söka jobb och typ slappa :)
Tisdag: Vara med mina vänner, söka jobb :)
Onsdag: Vara ytterligare en dag med mina vänner, söka jobb :)
Torsdag: Till Kalmar lr ngt :)
Fredag: Åker jag och morsan ner till Lund, söka jobb :)
Fredag: Är det fessssssssssssssst :P, söka jobb :P
Lördag: Inget planerat ännu
Söndag: Inget planerat ännu


Nej nu ska jag ta ngt att äta. Ni får ha det så bra. Puss o Kram, sov gott!
Nu ska jag ta ngt att käka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0