My heart beating. You can see it througt my chest.

Ohhhh yes!

Take a breath and take it deep.

Just de, gör det för det ska jag göra denna gången då jag ska iväg snart igen.
Åker nämligen på Söndag.
Ringde även en snubbe idag om boende och det visade sig att han skulle göra en trixi dixi för enbart mig så jag kan kolla före alla andra :) Så hoppas på det bästa nu att morsan och farsan går med på att låna mig pengar så jag kan få ordning på mitt liv lite nu :)

Jag skrev ju innan att jag och Anna hade en hel del för oss idag och vi har gjort allt vi skullat göra. Förutom att vi ska boka buss och hotel ikv till oss så vi har ngnstans att sova.
Hade ju varit rätt bra kanske? ;)
För vi fick inte plats hos Marcus och hans snubbe han bodde med. Men nu har vi eget boende så det löste sig iaf. Jag är så j*vla glad nu, men ändå lite stressad över allting. Framförallt hur det ska lösa sig med pengar :S


Lägger ut lite bilder på våran Hybel. Hoppas nu verkligen att den blir vår. Men det ska inte vara några problem ;)

   
;)

Ikv vet jag faktikst inte vad som händer. Ska väll vara hemma och ta det lite lung först. Boka hotel, buss och snacka med morsan och farsan. När jag är klar med det ska jag nog en sväng till Bullen där gänget väntar.
Snart ska jag även äta. Kycklingfilé, ris och tzatziki. Mums! :P

Jag längtar så fruktansvärt mkt tillbaka. Fast dock inte till den långa bussresan. Lite seg faktiskt, men jag är så j*vla glad också och jag är bara så helt förälskad.

Tjohej i kvällens bris ;) Ha en skön fredagskväll. Hahaha socker killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0