Lund


Godmorgon alla!
Har ni sovit gott till skillnad från mig inatt? :)

Idag ska jag och morsan till Lund och titta lite. Till NovaLund om man ska vara exakt. Därför jag är uppe så tidigt om ni undrar. Morsan sa till mig nämligen här om dagen om jag visste att det fanns ett stort köpcenter i Lund och visst sa jag. NOVALUND. Hon hade fått reda på det genom sitt jobb och trode att jag inte varit där. Sikket trams :)

Så nu är jag uppe. Ska damsuga i huset och inkliusive mitt rum då :P. Sen blir det till att fixa till mig och såklart göra något åt mitt hår :) Och såklart käka frukost. As hungrig :/


Puss på er vi höres :) Ha en bra Fredagsdag :)

Älskar mina vänner ♥



Se ya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0