Lot´s to do today.....!


Godmorgon!

Klockan är nu efter kl halv 11 och jag har precis gjort mig iordning inför dagen. Jag och Anna ska ju göra en massa saker idag. Fixa bevis, ner till ams och ringa runt en massa besöka Krstad och en del annat :) Kommer bli kul!

Sen ikv är det ju Michael Jackson tema på Idol och såklart ska jag bänka mig framför tv:n ikv. Fast får se det hemma hos min faster för vi ska dit på kalas. Hon fyller år. Hade ju tänkt att se det med mina polare men nej, inte ikv :/. Får bli en annan gång :)

Har hört av mig till Anna redan. Väntar bara på att hon ska bli klar så vi kan börja ngn gång :) Är så peppad nu alltså :P Så redo för att pröva mina vingar lite :) ♥

Ni får ha det så bra idag mina vänner. Kommer väll blogga senare idag när jag gjort allt. Om jag hinner innan kalaset vill säga. Men hoppas det :)
Puss på er. Mina vänner ♥


:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja det är han!



har aldrig spanat in din blogg innan maya ;) men nu har jag hittat den haha!

2009-10-16 @ 14:20:41
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0