Lördageftermiddag


Härlig kväll igår!

Började med att jag gick på visning vid 5 tiden. Jätte fin. Kl 7 halv 8 kom Anna hem och jag ringde killen om lägenheten. Och såklart fick vi den :D Jaaaaaaaaa fatta vad glada och stissiga vi var igår alltså. Helt sjukt. Nu är lägenhet fixad, intervju på Måndag för min del. Nu ska vi bo här. Det är såååå sjukt najs :D
Tack morsan och farsan för ni har hjälpt till med pengar osv. Hade aldrig varit där jag varit idag om ni inte hjälpt mig. Älskar er ♥

  

 



Igårkväll var det fest :P
Nu är det eftermiddag och jag sitter på golvet och bloggar nu hemma hos Izabella och companiet :P
Igår var det utgång nere i stan. Var först hemma hos Tobbe och gänget och förfestade och sedan med T-banan ner till stan och in på Nicole & sun. Dansade och drack öl :) Sen vidare till stället brevid och likaså dansa och dricka ÖL. Tack tobbe för du bjöd mig :) När vi skulle gå därifrån råkade jag nog ta fel skinnjacka så jag gick upp med fel jacka sen ner och byta jacka när jag upptäckte det ;) Hahaha! Sen vidare ner till Akkebrygge och vidare med taxi hem med Tobbe och Sofia till deras Kollektiv :) Deckade stenhårt :)
Hahaha fan vad jag skrapade mig igår, tydligen :P Aj aj aj :D
Fest ikv igen? -Ja hahaha :)

Puss jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0