Lill-Lördag


Onsdagkväll! :)

Yepp, idag är det Onsdag och även kallad lill-lördag :) Men det blir ingen utgång för mig ikv som det säkert blir för många andra. Snart ska jag till Sbg och vara med polare. Ska bli härligt att få dela med sig lite av all kärlek man har, till sina vänner ♥

Annars har jag sovit en stund nu i eftermiddag, och det var riktigt skönt må jag säga. Det behövde jag, med tanke på att jag gick upp kl 8oo i morse :) Men det var det värt. Man får ut så mkt mera av dagen då och har då som i resultat hunnit göra en del idag. Har dock inte tränat idag så det får bli en gå-runda i Sbg ikv igen kanske? Annars får jag träna extra mkt imorgon :)

Själv har jag mitt munsår kvar, men det är mkt litet nu. Och det munsåret som jag började behandla i tid denna gången har inte blivit ngt munsår :D Sjukt stolt. Jag använder Anti.
Men Zovirax går också lika bra :)


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0