Igår var det feeeeeeeest!


Tjoo hopp :)

Igår blev det feeeeeeeest :) Jag körde och hämtade Josse hemma hos henne vid 8 tiden. Sen körde vi ut till Valjeviken. Zebastian (bullen) bor där :) Han är ensam hemma hela veckan så blir väll antagligen fest nästa helg också :P

Var inte meningen att jag skulle dricka, med tanke på att jag inte har så mkt pengar. Men sen blev det så iaf. Bullen bjöd på dricka och malin hade dricka så det blev ganska livat :) Rolig kväll det där :) Alla deckade uppe på bullens morsas sovrum och jag kunde lr vare sig fick somna förens halv 5. Skumt ;)

Det blev även lite fototagning under kvällens gång.
Resultatet blev såhär :)


Bullen   

   

Jag bara ÄLSKAR mina vänner. De är förj*vla underbara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0