Idolkväll


Godkväll mina bästa :D


Har precis gjort vid mitt hår. Ska bara spraya det och fixa till det sista. Klä på mig ngt fint och sen sticka hem till bullen där det är fest. Senare inatt ska jag även hämta mina polare som varit på fest. Jag behöver pengar som vanligt och de behöver sjuts som vanligt :P Hahaha :D
Maya fixar och trixar med sina vänner :)

Blir ingen outfit bild ikv med tanke på att jag fått det där j*vla förbannade munsåret igen :@
F*n synd om mig!

Tittar Idol nu också och Erik är verkligen skit bra, hans röst är ju helt magisk typ :D Fast finns ju fler i Idol som har skit bra röst. Men fastnade särskilt för Eriks röst.

Nej nu ska jag dra. Ha en fortsatt fin Fredagskväll! Pusshej, älskar mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0