Hundbesök


Hehehe å vad söt. Om jag ska vara ärlig fick hunden mig att påminnas om old times. Miss it sometimes :)

Haha brorsan ropar till mig från sitt rum att det är en hund på våran tomt. Jag kollar ut och såklart är det de, fast den sticker igen. Jag sätter mig vid datan igen och sen ser jag den från mitt fönster igen.

Går mot min alltandörr och där sätter den sig neranför. Jag går ut och den är skit glad. Och så j*vla söööööööööt :) Den kan sitta och stanna kvar där den sitter osv. Skit gullig. Jag tar på mig en tröja och ett par skor och går på framsidan.

Brorsan är inne och hämta ett koppen lr ja ett snöre, men sen hör man ngn ropa figge, och såklart är det Figges husse :) Den lilla rackaren hade smitit :P

Fan vilken söt hund alltså. Så j*vla glad när jag kom fram till den och busade med den :) Den vara vit med en liten brun fläck på sidan av kroppen. En sådan liten terrier :)

Typ en sådan här fast helt vit. Skit söt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0