Höstväder


Godkväll alla ute i kylan :)

Idag har jag varit med Anna hela dagen. Kom faktikst nyss hem :) Vi har varit ute i Sbg och gått i kylan med Morgan och Felix också :P

Idag har jag och Anna snackat en j*vla massa om en j*vla massa. Kollat nätet typ hela eftermiddagen och både skrattat och haft allvarliga stunder :P

Om det blir som planerat åker jag och Anna iväg alldra senast nästa vecka på lite semester. Sista minuteeeeen ni vet :P Ska bli skönt att få pröva sina vingar lite. Hahaha :D

Nu ska jag vänta på att Bullen ska logga in på msn så han kan ge mig lite info från sinn syster.
Annars blir det att dejta tv:n nu tills jag somnar i natt.
I morgon vid klockan 9oo ska jag befinna mig nere på arbetsförmedlingen och vara där på såkallat öppet hus lr ngt. Vet dock inte vad det är bra för men varför inte :D
Jag och Anna köpte även det nya marabou chokladet, as gott :P

Bjuder på en höstbild :)


Godnatt! Se ya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0