Hos mormor och morfar ikv :)


Jo min mormor fyller ju 82 år idag. Grattis lilla mormor. Skrev dock det innan i ett annat inlägg men skirver det ännu en gång :)
Vi ska vara hos dom mellan 6-7 och käka middag och såklart blir det tårta och sådant gott efteråt! Mums :)

Min outfit ikv :)


Ser väll inte outfiten så bra men har iaf en lång tröja och ett par svarta lite tjockare leggings :)

Puss o Kram. My friends ♥
Blir väll kanske att köra hem mina vänner ikv efter fest i nattes. Kommer bli sent, men jag får pengar :P


Kommentarer
Postat av: emma

Åh det var då längesen jag såg din mormor, och Axel! Kommer du ihåg när vi alltid lekte i deras källare?Affär o sånt.. Och med sköldpaddan? Hahaha :D JAG MINNS! ;D

2009-10-03 @ 13:50:31
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0