Hahahaha, vilken tabbe alltså :P


Godkväll alla kära vänner :)
Allt bra med er?

Ikv har jag varit med Anna som jag skrev innan i ett inlägg.
Vi har fått gjorten j*vla massa rent ut sagt :)
Skit bra! Har kollat upp vad allting kostar och ja, hur mkt pengar vi ska ha med oss.

Brorsan har köpt ny dator. Kom idag med leverans. Vi testade microfonerna. Jag har microfon på min dator och likaså han :) Han kunde höra mig genom sin dator men jag kunde f*n inte höra honom. :@. Vi tittade genom hans dator efter eventuella inställningar men allt såg ut till att vara rätt installerat och det var det med. För jag satte mig vid datan igen och HÖJDE volymen och då, ja då kom det fram ljud. Hahahaha sikken tabbe alltså. Fan vad vi skarttade :D Att vi inte tänkte på det innan, för vi letade efter typ lös mic eftersom vi trode att de inte funkadade att höra honom utan att han har lös mic liksom. Men jo jag som bara inte hade ngt ljud på :P

Ikv blir det nog att lägga sig till sängs ganska tidigt med tanke på att vi har lite att stå i imorgon :) Ska ställa klockan på 8oo prick och sedan gå upp, käka frukost (ifall jag får i ngt i lilla magen), duscha och göra sig iordning helt enkelt inför dagen. Träffa Anna sen på förmiddagen och även ringa ett ANTAL samtal till olika snubbar :) men det ser vi fram emot :)
Det ska bli sjukt kul detta :P

Varför drar inte du också iväg? Du har ju din syrra där? Vad får dej att stanna kvar liksom? -Jo familj, polare, men det har jag också och jag kommer sakna er som f*n♥, men typ inget annat om du förstår vad jag menar? Pröva dina vingar, vy dina vingar liksom. Det ska jag göra iaf.
Få passa på medan man är ung.
Familjen har man alltid kvar och polarna också (ifall de nu är riktiga vänner).

Godnatt allesammans. Kan hända att det kommer ett inlägg till innan jag ska sova men tveksamt :)
Nu ska jag slå på tv:n och checka läget ifall det finns ngt bra att glo på och vänta på att Sindra ska komma och jama utanför min altan. Hon är så j*vla söööööt :)

Puss o kram älskar er. Ni vet vilka ni är ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0