Godmorgon!


Godmorgon! Har ni sovit gott? :)

Som sagt så sjutsade jag Josse och 3 andra polare till henne från Krstad och hem till Bma i nattes. Jag var hemma ungefär vid kvart i 4 igen. Lägger mig i sängen och är väldigt redo för att sova, men nej tro fasen att jag inte kan sova. När jag ligger där får jag väldigt konstig spykänsla i magen och vill bara spy. Men jag gick aldrig upp för att testa ifall det skulle gå. Men jag somnade väll trots allt någon gång vid 5 tiden. Vaknade nu igen vid 12 och var inte det minsta utvilad :/

Det blev inget Lund och Malmö idag. Jag vaknade så sent och morsan ska hem till mormor nu igen vid 2 tiden då hennes syster också kommer ner på besök. Så idag händer det inte allt för mkt. Det var synd det med Lund tyckte jag verkligen :/ Då hade jag haft ngt att göra idag iaf :)

Vet inte när jag ska käka frukost ännu, men jäkligt hungrig men har ingen frukostlust. Ingen matlust överhuvudtaget längre.
Usch nu börjar jag känna att jag mår sådär dåligt igen :/



Puss hej, jag älskar mina vänner ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0