GodMorgon


GodMorgon alla!
Har ni sovit gott? Jag har. Sov till kl 12 :P

Idag har jag sovit ganska länge. Har duschat för ens tund sedan och tänkte fixa håret snart, fast inte direkt ngn lust till det. Senare idag får jag väll dra in till Krstad med min bror. Eftersom han inte har ngt körkort och han ska ut till Siba och allt det där så får jag ju såklart köra. Annars blir han väll kinkig om jag inte gör det. Pust!

Senare ikv blir det väll kanske att dra till ngn polare och titta film lr ngt. Inte så mkt annat för mig om kvällarna. Utan kan helldre spendera tiden tillsammans med sina vänner :)
Blir det chips och dipp ikv lr? :P Mums!

Nej nu ska jag fixa håret då jag använder Volume master i håret, välja kläder, sminka mig och lite annat.
 kanske tar en bild på min outfit innan dagen är slut :)

Puss o Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0