Godeftermiddag


Godeftermiddag och jag är trött som bara den. Har varit ute på stan idag och sprungit rundor. Lagat mat, tittat boende osv. Det är krävande, Mer än vad man tror alltså.

Ikv vet jag inte vad som händer. Kanske äta taco med Izabella och gänget lr till "the brocker" där marcus och tobbe jobbar. Hälsa på dom lite :) Annars ska jag bara möta upp Anna från jobbet vid halv 12. Sen hem och typ sova lr ngt. Sen är det ny dag imorgon och det innebär
"ny dag, nya utmaningar" :) Me like!

Just nu skriver jag blogg och tittar på MTV- my supeer sweet 16. Hahaha det är bara för roligt alltså. Sååååå bortskämda. Fast dock är ju jag också det nu när jag bor en bit från morsan och farsan. Men det är jag värd tycker jag. De som också ville jag skulle dra hit.
Jag älskar er mina föräldrar ♥

Puss o Kram. Älskar mina vänner. Saknar er som bara den ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0