God morgon!


God morgon!

Idag är det en relativ kall dag igen. Fast riktigt skönt att den inte blåser ute idag.
Mätaren står här nu på bara 7 grader :O.
Det är verkligen HÖST nu.
Både positivt och negativt från min sida :)

Vaknade precis ur min sköna sömn, haha :) Nej har faktikst inte sovit så bra sedan kl 6 i morse. Sindra började jama och ville typ gosa, vara uppe i ansiktet hela tiden. Sen var mamma upp och stökade i köket. Ett j*vla levande :) Släppte ut Sindra efter ett tag och somnade väll igen för minns inte att jag hört morsan sticka till jobbet.

Nu käkar jag frukost. God bulle med vitlök&baccon skinka :) Skit god. Fast man kan inte äta för mkt av den för då blir den piiig till slut :) Sen har jag skagenröra ovanpå.
MUMS säger jag bara. Sen dricker jag ett glas mjölk till :D

Fick sms från syrran nu i morse där det står att det är inte klara med lägenheten så jag kan väll komma upp en annan dag. Visst svarade jag. -Hade jag ngt annat val? :) -Nej.

Så ikv blir det mat hos mormor och morfar. Mormor fyller nämligen 82 år idag :) Grattis lilla mormor :) Sen vet jag faktikst inte vad som händer. Typ vara där hela kvällen sen typ bara vara hemma och glo på tv lr ngt :/.
Hoppas ändå att det är ngn som hör av sig om att det händer ngt skoj ikv :)
Hoppas på det bästa!


Tills ikv har jag lite att fixa med typ:

1. Fixa med bilen
2. Skicka ut fler ansökningar om jobb
3. Duscha
4. Fixa lite här hemma


Bjuder på en bild på mormor och morsan sedan förra sommaren. Min söta mormor är till vänster och min söta mamma är till höger.


GRATTIS MORMOR PÅ 82 ÅRSDAGEN :)



Kommentarer
Postat av: Mickan

ååh vilken gullig farmor! :D

2009-10-02 @ 11:30:31
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0