Feeeeeeeeeest igår


Godeftermiddag/kväll!

igår var det fest hemma hos polare. Jag drog dit vid halv 9 tiden för jag hade så mkt annat att ordna under kvällens gång :) Tänkte först att jag inte skulle dricka med tanke på att jag skulle upp dagen efter (idag) redan kl 7. Skulle hinna packa, äta, skriva ut saker osv :) Men jo, dricka blev det och slutade med att jag var hemma kl 3 inattes. Sovit 3 timmar :D Anna sover sig genom resan och jag sitter vida datan :) Just nu står vi stilla i Gbg och väntar in tiden för vi är lite tidiga i schemat. Chaffisen gör som en daure :P Hahahha!

Såklart blev det livat igår som det alltid blir när mina vänner är i farten :P Hahah!
Lägger upp lite bilder :P

   
   
   

Hahahah :)
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0