Väldigt frustrerande

Godmorgon solstrålar!
Regnar det utanför ert förnster också?

Väldigt j*vla irriterande. jaha, vart ska vi nu bo da hade du tänkt? Du hade heller inte tänkt att kolla av med din sambo lite oftare om vem som gör lägenheten Utleid? Så sjukt dålig stil. Att skicka nu på morgonen och säga det och vi skulle komma och titta på Måndag.
F*n vad arg jag är :@

Jaha, då är det bara till för mig och Anna att sätta oss ner och ringa idag igen efter lägenhet. Vi som helldre hade kunnat dra till Krstad och shoppat intför resan. När ska jag nu ha tid att köpa alla de grejerna jag behöver innan Söndagförmiddag? Aldrig!

Men nog om det med ett försök med ett leénde på läpparna :D

Igår var jag iaf hemme hos Bullen och där var det fest :) Alla möjliga folk. Det var mkt trevligt. Jag drack inte för jag skulle vara taxi till och från Krstad. De ringde vid halv 1 tiden och ville hem redan då för vissa personer mådde inte så bra ;) Hahah stackare :P Hemfärden var mkt rolig och trevlig. Det måste vi göra om då jag är hemma :) Tack för de goda råden du gav mig igår och fixade och trixade Isabella och verkligen tack för att du ringde din granne som var iväg om att jag och Anna kunde låna hans lägenhet hela nästa vecka. Skit snällt.
Du räddade min situation. Du är en ängel (A)

Ikv ska jag hämta folk från Sbg vid 5 och åka direkt hem till oss för morsan ska tydligen ha middag ikv och lite så. Markus föräldrar includerat. Det vet du inte om Markus? :P Får väll säga det sen. Fatta om att du kommer bli snopen :D

Sen lite senare ikv blir det nog fest med mina bästa polare ♥. Sista gången jag festar i Sverige nu på ett tag. Men jag kommer ju såklart hem imellan åt. Hoppas jag :O :)

Nej nu ska jag gå och tvätta av mig sminket, jag vet äckligt och kli i ögonen men jag orkade bara inte inattes även ifall jag inte var så trött när jag la mig men nej, jag orkade bara helt enkelt inte. Sen ta på mig lite kläder och gå ut i typ 5 min och sedan skicka sms till Anna panna igen om att hon absolut måste ringa lr messa mig så fort hon vaknat. Och förresten min mobil har cepat hela tiden med sms sen vi var utomlands. Går inte att skicka ut sms direkt liksom. Utan kommer upp på mobilskärmen att meddelande inte levererats. Jäkla skit telefon, lr är det kanske telenors fel? Hahah shit the same :D

Ni får ha det så bra. Kommer väll blogga någon gång mer under dagen/kvällen. Puss o Kram. JAG ÄLSKAR ER MINA VÄNNER ♥

Bjuder på denna bilden på mig och Malin. Malin var dock inte med i Krstad igår men tog denna för var ett tag senda jag träffade henne och jag saknar henne :)


Peace


Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw, saknar dig med Maya. :)Mycket fin bild på oss med. ;)

2009-10-24 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0