Driver



Godkväll, lr godnatt lr vad säger man såhär dags på dygnet? Godmorgon kanske? :P

Iaf, ikv har jag varit på kalas. Mkt god mat och skit god fika. Har också tittat på Idol och Erik är ju bara så grym. Jag fick gåshud ikv när han sjöng :) Me like :D Drog hem till Felix där Anna och Olof också befann sig. De hade ett eget litet partaj :) Var där väll 1 timme sen var det dax för mig att sjutsa de till Altona där de skulle festa vidare till kl 02oo ungefär.
Tror det är då Altona stänger i lilla Sbg :)

Nu ska jag inte göra allt för mkt. Slå på tv:n lite och glo ifall det går ngt bra. Sen bär jag mig av till Krstad där jag ska hämta ett par polare kl 3 :)

Puss, gonatt alla. Sov gott. Det ska jag iaf göra när jag kommer hem på morgonen :P

Natt! Älskar mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0