Sikken j*vla idiot!


Hahaha sikken j*vla idiot alltså. Att man bara kan hålla på så? Helt sjukt! Stackars flicka alltså. Att man bara kan ljuga sådär rätt upp i ansiktet för sin nya brud? Och är så jävla desperat att skicka sms till sitt x och be henne göra en tjänst till genom att ljuga för hans nya brud att vi inte sets? Det är nog fan det sjukaste.
Det trode jag fan inte.

Men jag förstår inte en sak? varför va med mig och säga att man vill bli tillsammans igen senast förra veckan? Och varför ens säga att man vill att man ska ta tillbaka dej i Söndags? och när du också skriver att jag ska göra dej en tjänst. Varför ha sex och allt när du har träffat din nya tjej under tiden det var slut mellan oss? Sikken j*vla idiot alltså. Vilken lögnare. Att man bara kan ljuga för sin nya brud rätt upp i ansiktet. Det trode jag fan inte alltså. Trode du hade lite mer respekt för tjejer/kvinnor. Men nej. Det sjukaste är fan att jag skulle svara när du ringde och säga till dej lr din tjej att vi inte sets? Aldrig att jag skulle ljuga om en sådan sak.

Alltså det är helt sjukt. Sen skickar du sms till mig och vill inte att vi ska höras mer och att jag förstört ditt liv tillräckligt, men vem fan förstör för sig själv? Jo DU. Bara DU! Och ett sms på natten att jag och mina polare ska akta oss i livet. Fan är det för jävla cp-sms? Hur är du funtad nu alltså? Du är jävligt charmig, snäll osv men fan sen när det inte går som du vill är du fan ett MONSTER! Fy alltså. Jag kan ta att du ljugit för mig med tanke på att jag känner dej men för sin nya brud rätt upp i ansiktet? Hur känns det?

Dessvärre har jag också flera vittnen på att jag sov över hos dej i Lördags till söndags. Du behöver liksom inte ljuga om det. Säg ist sanningen. Men så mkt vett i huvudet har du inte och feg är du så du inte kan. Alltså jag är så jävla arg på dej.

Igår när jag fick reda på detta trode jag fan att jag skulle dö. Kände mig så smutsig och äcklad men sen förstod jag desto mer du ringde att hur desperat du var och att det är sååååååååååå j*vla synd om din nya brud. Tycker verkligen det. Jag har aldrig gillat att du haft nya brudar med tanke på att jag älskat dej fortfarande men denna bruden är det verkligen synd om. Ditt falska leénde!

Innan var jag så orolig att se mitt x på stan med ngn ny men nu kommer jag bara tycla synd om hans brudar. Hoppas bara inte de fattar det för sent, för då är det för sent.

Har man gjort sitt kast får man fan stå för det och det gör verkligen inte du. Stackars flicka. Hoppas hon inser att du är en lögnare innan det är för sent och gör samma misstag som jag gjorde. Fy fan. Jag är både sur, arg, ledsen och så j*vla förbannad på dej. Och inte nog med det känner jag mig som en j*vla trasdocka och det gör nog kanske din nya brud också med tanke på att hon är med dej. Och Varför ses flera ggr om du ändå hade henne på G liksom? Varför skriva älsklingen till mig förras helg? HA? J*vla monster.

Och jag har inte flyttat ngnstans? Varför säga det? Jag bor hemma fortfarande  och visst vi snackade senast i tele i söndags. Shiiiiiiiiiiiiiit vilken lögnare du är.


Ville bara ha sagt detta. Och det är verkligen som jag känner och tycker. Inget kan ändra det.
Inse innan det är för sent!

Bjuder på en bild på mig som avslutning på detta inlägg. Lr kanske flera st bilder? :P
   


Se ya :)


Kommentarer
Postat av: ....

de jag sagt länge om han maya....:(

2009-10-09 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0