091028


Godmorgon mina solstrålar!
Har ni sovit gott inattes?
Utanför fönstret är det -1 grad och sol :) Härligt väder som tusan.

Jag är redan uppe, som vanligt :D Anna sover fortfarande trots att jag väckt henne 2 ggr :O Men hon vaknar väll ngn gång men då kanske inte jag är här. Har lite saker på listan idag som ska göras och fixas med :)

Hoppas att det går bättre idag med vårt lägenhetssökande. Lite jobbigt att Anna sover då vi gärna ska bestämma tillsammans vilken vi ska ta och ringa på. Men det löser väll sig tills Fredag hoppas jag :D

Har nyss duschat och tvättat håret. Ska gå och platta håret snart och använda den berömda och mest älskade hår produkten "Volume Master"! Den är helt magisk alltså. Har haft den nu ett tag, sen i April tror jag men den är bara bäst alltså!

Puss o Kram alla fina!
Saknar er mina vänner ♥


:)
Älskar staden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0