091027


Godmorgon alla morgon pigga :)
Har ni sovit gott? Haft drömmar inattes?
Nu är det noll grader och sol utanför fönstret. Kallt?

Jag har iaf haft en massa drömmar. Inte läskiga utan att jag och Anna åkte vattenskidor och att jag var helgrym på det där :P Jag svängde och hade mig, åkte på ett ben, ja ni fattar :)
AS gryt ju :D

Jag vaknade precis, Anna ligger och sover som vanligt. Jag ringde precis om en lägenhet men ingen som svarade. Hon kanske sover. Får pröva lite senare. Vi måste bara ha den.
As fin på 90m2. Så stor plats till 3 personer.

Annars idag ska vi till skatteetaten och lämna papper, till Proffice, kolla lägenhet förhoppningsvis, handla mat och ja, typ söka jobb :D. Vi har en del på listan som ska fixas idag :D

Sedan vi kom hit i Sönags har vi bott hos en kille som vi inte ens vet hur ser ut lr ngt. Det är nämligen Izabellas granne. Han är bortrest så vi fick låna lägenheten tills på Fredag då han kommer hem från Barcelona! Så vi måste bara hitta ngt eget nu innan Fredag, annars vet jag inte vad som händer :O Sova ute på gatan? Hahah nej men Izabella sa att vi kanske kunde sova hos dom typ 1-2 nätter för om vi får lägenheten så är det från den 1 November.
Det sla bli kuuuuuuuuuuuuul!

Igår slappade vi hela dagen. Drog ut på stan typ vid 7 lr ngt. Drog bort till Noarks ark med trikken men nej, vi skulle inte provjobba. De hade redan tillsatt nya folk :@. Fatta jag blev ledsen och arg! Men bara till att kämpa vidare som morsan sa :D Det var också fullt hus igår vid 10 tiden hos oss. Det bara dröslade in tjejer :P Haha nej. men Izabellas polare kom också in till oss. Mkt trevligt. Säger bara, f*n vad världen är liten alltså. Helt sjukt, Men j*vligt roligt :)

Nej nu ska jag väcka Anna panna och sedan käka frukost.
Vi höres senare i veckan!

Pusshej. Saknar er där hemma


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0