091018


Godmorgon!
Nu är det Söndag morgon och solen skiner utanför fönstret. Kommer bli en härlig höstdag idag tror jag :)

Söndag innebär att imorgon lämnar jag och Anna Sverige för några dagar och det ska f*n bli så j*vla kul rent ut sagt :) Hoppas allting går som det ska med avresetilder osv. Vi åker 6oo imorgon bitti och är frame kl 14oo på eftermiddagen. Weeeeeeeee :P

Idag ska jag fixa det aldlra alldra sista med allting. Skriva lite papper/packa ner alla papper, packa, kolla så man har pengar med sig, och såklart ska man sova och sen åka med ett leénde på läpparna och det är precis vad jag kommer göra :)

Anna har jag skickat sms till men inget svar. Hon sover väll fortfarande. Varför jag är uppe så tidigt är för att jag var tvungen att fixa en grej. Boka hotell med andra ord. Men det är nog ganska fixat nu :)

Blir nog ingen tripp för mig upp till Växjö idag med tanke på allt som ska fixas. Men morsan och de ska nog upp där. Syrran hade blivit såååå glad. Det vet jag! :)

Snart ska jag gå och äta. Morsan steker ägg och massa grejer. Dock äter jag inte ägg, bara hårdkokta :D Men det finns säkert ngt annat vid frukosten som jag kan käka :)
Så kräsen är jag inte :P Bara ibland, hahha :)

Kommer väll ett blogginlägg senare också, om inte några stycken :). Måste bara lägga upp en låt innan dagen är slut iaf. Face drop :)


Puss o Kram på er.
Älskar mina vänner. Ni är guld värda. Jag kommer sakna er så sjukt mkt ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Ha så trevligt! :D

2009-10-18 @ 11:12:49
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Anna

heej. ja jag sov :/ ska du upp till växjö idag? :O jag har kommit hem nu iaf. ska fixa lite sen hör jag av mig!puss jag älskar dig

2009-10-18 @ 15:18:17
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0