Willys


Godmorgon!
Har ni soit gott? - Det har inte jag iaf :/

Vaknade vid kvart i 9 i morse. Men skulle igentligen gå upp vid kl 08oo eftersom jag hade ställt alarm då, men hade tydligen somnat om :P Men inte så konstigt, jag kunde inte somna igår för den där j*vla armen gör så förbannt ont. Jäkla baconspruta :/ Tycker lite synd om mig själv :P

Jag hade bestämmt med Anna att jag skulle komma till henne vid 9 tiden och kolla av lite :) Sen körde jag hem igen och nu har jag precis käkat frukost. En talrik flingor. Gott :)

Snart ska jag dra igen till Anna panna för jag ska sjutsa henne till tågstationen så hon kommer med tåget tll kl 11oo. Men det fixar och trixar vi med :) Sen efter det ska jag av och hämta ett par polare sen raka vägen in till Willys och handla, lr kanske tar en runda inom EKO först ;) Längesedan jag var där nu. De har ju satt upp alla julsakerna så jag måste bara kolla :P Älskar sådant :)

Nu ska jag pysa. Bloggar mer senare efter Willys besöket :)
Puss o Kram, love ya ♥


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0