What? :)


Skickat sms:
Tja Maya här. Jag tror inte det blir ngt av ikv, anna slutar halv 12 och vi har inte köpt ngn dricka :( Puss

Svar:
Hallau Maya. Klart ni ska komma bir bra fest ikv. House party e aldrig fel :) dricka kan ni köpa fram till kl 8. Kom nu mer er!

Skickat sms:
Hahaha ja men vart köper man det? ;) Haha :) ja men det blir isåfall vid 1 i natt vi kommer. För jag vill inte dra till er själv ^^

Svar:
Det kan du köpa i vanlig matbutik. Ja men bara kom när ni kan. Det blir bra :) Vågar du inte komma eller? ;)

Skickat sms:
Men om man kan köpa det i vanlig matbutik borde man kunna köpa dricka till kl 11 ikv :) Haha nej det vågar jag inte ;)

Svar:
Nej kl 8 stänger de Öl dörrarna :) Okej men kom sen när anna är klar. Då ses vi inatt

Skickat sms:
Haha okej, får se ifall jag vågar mig in i affären och handla innan kl 8 ;) Ja vi ses kanske

Svar:
Men lol :P jaja men vi ses kanke då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0