Vinterjacka?


Godkväll mina vänner!
Hur har er dag varit?

Har legat och sovit på soffan nu igen ^^, haha fan vad mysigt. Somnade till filmen Santa Claus 2, så bra var den, hahaha :P, nej men han inte se så mkt. Kanske 20 min som högst sen somnade jag ;)

Har även Städat idag, tvättat, lagat mat, packat ner saker som jag ska ha med mig till Sverige (dock inte allt för mkt), eftersom jag ska ha med mig en del saker tillbaka hit :P. När jag är i Sverige ska jag ordna en massa känns det som på väldigt kort tid.
Så här ser schemat ut:

1. Städa och fota min lilla MAJ (min bil)
2. Inhandla mat
3. Besöka min kära mormor och morfar
4. Ringa till Telenor
5. Besöka mina vänner
6. Inhandla en vinterjacka m.m

Ska jag hinna med att det under 2 dagar? Eller åker jag hem på Lördag ist?, med tanke på att jag inte har ngn vinterjacka ännu. Måste hitta det! Dock vet jag nu redan vad jag vill ha för ngn. En Everest jacka som är lite längre och sitter åt lite mer i midjan och har pälskrage!
Jag vet ju att de kostar runt minst 1000 kr! Hoppas hoppas morsan vill paya det till mig.
Var ju 4 års sedan jag fick en vinterjacka. Fast nu på senaste har jag fått as mycket av dom.
Nu menar jag verkligen mycket. Skäms nästan :$. Men jag är värd vart enda öre! ;)

Har Svenska kanal 1 på, på tv:n. Handlar om mode :) Tror nog jag ska kolla på de!

Puss ha det bäst. Jag älskar er. Längtrar efter min lilla katt Sindra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0