Vi kör på FirstPrice!

Var ett par timmmar sedan jag skrev blogg nu, med andra ord typ 3,5-4 timmar :) Har varit på intervju, men inte direkt något som lockade men ifalll jag får ngt, får jag ju bara ta det liksom. Efter jag var i Nydalen gick jag runt i St. Hanshaugen och sökte jobb. Kom in för en 40 min sen. Gick väll sådär, men jag har lämnat Cv iaf. Så får vi se hur det går!

Äter just nu, Stekkorv och ketchup och knäckebröd och såklart dricker jag en kopp te till såklart. Vi kör på FirstPrice, hahahaha :) Om en stund ska jag ut igen och söka lite jobb till och sen har väll Anna panna också kommit hem. Hon skulle nog bara jobba till kl 12oo eller 14oo. Vart fall vad hon sa.

Vi kör på FirstPrice! ;)
 
Mitt kokheta te. Mugg-Ikea 5 kr!           FirstPrice Ketchup från Kiwi!

Tjohej leverpastej :) Haaaa deeeee!
Förresten, det snöar ännu och mkt mera ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0