Usch...mår inte så bra!

Usch somnade inte förrens efter kl 5 på morgonen. Hade tunga och jobbiga tankar innan jag skulle sova sen drömde jag om det också, Hemskt. Jag mår verkligen skit dåligt av det. Varför börjar jag tänka på det just nu för? Har varit så i några dagar nu men inattes var det hemskt. Jag har varit helt off idag pga det :/ Kan inte jag heller få någon lugn och ro i min själ någon gång? Kan det vara så svårt att glömma? Kan det vara så svårt att få bort det från mina tankar? Jag vill inte ha det i mina tankar längre. Mår bara dåligt av det :/ Usch jag vill inte mera nu...

Haft ont i huvudet konstant idag eftersom jag har sovit dåligt och varit helt off idag. :/ Dessutom känns det som om jag börjar få någon influensa eller något. Jag börjar bli sjuk, iaf vad det känns som :(

Dessutom var jag inom Proffice idag och intervjuades. Han skulle höra av sig på Fredag. Önska mig lycka till om att det blir något. Jag börjar bli lack på detta nu med att söka söka söka men inte uppnå något resultat! Jag lackar snart ur alltså :@ Inom 2 veckor ska jag F*N ha ett j*vla jobb helvete, annars kommer jag gå ner i graven och jag menar det!

Hej hej, nu ska jag göra något annat, typ söka jobb till exempel! :@

Kommentarer
Postat av: emma

Har du inte fått något jobb än majsan? :(

You fix it ;D

2009-11-17 @ 20:32:38
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0