Upps I....

Vaknade vid halv 12 imorse :S, då Anna ringde och väckte mig. Jätte bra Anna, tack! Hade tydligen slått av alarmet på mobilen imorse vid halv 10 då jag hade tänkt att stiga upp, men blev ju ikke så ^^
Satt mig vid datan och började söka jobb och skicka iväg melj. Har även hunnit käka frukost (musli och mjölk). Sen tog jag en varmakoppen vid 2 snåret :)

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Orkar inte. Det regnar ute dessutom :/ Sjukt tråkigt väder då man helst inte vill ut och göra ärrenden. Skulle igentligen inom Nav idag men blev ikke så eftersom jag vaknade så sent. Det får bli imorgon, det MÅSTE det bli!

Snart kommer Anna hem och då kanske hon vill ha mat, så det blir det kanske, annars kan jag klara mig några timmar till :)

Annrs idag blir det nog inte mycket gjort för min del, trots att jag är så sjukt tressad över detta med jobb. Har sökt utanför ramarna så att säga så jag hoppas snart på jobb. Fast dom där kan vara lite sega på att svara på mejlen :/ Dåligt!

Hejhopp gummi-anka :D Vad händer för er idag då?

Puss sakner er där hemma! ♥
Jag saknar min katt Sindra

Haaa deeee!

Puuuuuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0