Upp med huvudet och le som du kan, å lev din dröm som du ville!

Vem gav mig kommentaren till mitt förra inlägg? "upp med huvudet och le som du kan, å lev din dröm som du ville!" Var det DU?! " Började fasen gråta nu :'(" Du kan väll gör något tecken så jag vet?
Varför kan jag bara inte glöma? Glöma-dröma och lev vidare!
Du lever vidare i mina drömmar -tydligen!



Men nog om det nu. Precis lagt mig i sängen med laptopen i knä och funderar starkt nu på att sova nu efter den omtumlande kommentaren. What´s happening to me?

Har haft en ont-i-huvudetkväll framför datan men även tagit en dusch nyss för att jag ska må lite bättre! Har även käkat apelsin för att få upp styrkan lite :) kan jag få den tillbaka tror du?

GodNatt!


Upp med huvudet och le som du kan. -Ja jag ska upp med huvudet och le så mycket jag bara kan! Vissa dagar, veckor går det bara lite trögt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0