Up again?

Ja, nu sitter jag här igen och bloggar. Gick och la mig vid 4 i morse men har jag kunnat sova? -NEJ! Låg bara i sängen och inte kunde sova. Gick upp när Anna gick upp 06:20 och har precis ätit frukost eller vad jag ska kalla det! Funderar stark på att vara upp ett helt dygn eller mer, kanske ett och ett halvt eller två eftersom jag måste blir riktigt trött så jag somnar vid 22:00 ikv då jag hoppas på att sova fram till 09:00 minst imorgon bitti! Men det får vi ju se hur det blir med min planering. Jag VET att jag kommer somna under dagen!

Till frukost blev det 2 mackor med räkost på och sedan en kopp med "VarmaKoppen-Kyckling". Riktigt gott faktikst. Borde göra det fler mornar till mig, eller så får det bli det alldra vanligaste "Managröt" :P GOTT!

Usch nu börjar jag bli trött, hehe! Ska jag sova eller inte sova?
That´s the BIG question för the day!

Har även tv:n på "MTV" men där är det ingen musik må ni tro utan det är Svampbob fyrkant :O Gillar inte redigt den där svampen. Han suger ju åt sig allting, haha skämt och sido :P

Haha, denna bjuder jag på ;)


Puss, ha de bitches! ♥
I´m gonna be a BAT? -De sover ju på dagarna och uppe och busar på nätterna, hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0