Twilight

Har precis kollat klart på den första Twilight filmen. Såååå sjukt bra. Har haft den på datorn ett jäkla tag men aldrig riktigt orkat kolla på den förrens ikv och det var bra att jag tog det initiativet för den var skit bra :) Ska se "new moon" någon dag också :) Hade velat sen den nu ikv/halvmorgon men  klockan är snart 04oo och det är mog dax för mig att hoppa i säng tror jag. Men har ingen lust. Det är så sjukt mycket tankar som snurrar i mitt huvud så jag bara inte kan slappna av :/ To bad for me!

Imorgon behöver jag dock inte upp tidigt men behöver ju inte vakna hur sent som helst. Inte bra! :) Senare på eftermiddagen ska jag faktiskt ut  på stan å röja ;), haha nej ska göra några ärenden igen och sedan senare på kvällen kommer min sambo hem (nej jag har ingen kille och jag är inte lesbisk) ;) Det är min bästis Anna som jag bor ihop med eftersom det är ganska dyrt att bo själv i en lägenhet i Norge!

Puss, ni får sova så gott allesammans som ni säker redan gör!
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0