Tröttaste tjejen just nu


Godkväll mina bästa!
Hur har eran kväll hittils varit? - MIn har varit väldigt sovande :)

kom just på mig själv med att inte ha tagit några outfit bilder ikv, men jag har faktiskt negat på soffan och sovit. Anna ringde mig lite efter halv 10 och frågade ifall jag ville komma och joina henne på jobbet eftersom det inte var så mkt folk idag/kväll!

Under tiden jag har legat på soffan i si sådår några timmar har Santa Claus filme laddats ner :) Checkade ifall den var i okej/bra kvalité och det var den såklart. Fast dock på Eng (hittade inget med swesub), men det gör absolut ingenting. Lär man ju sig lite mer Engelska, förhoppningsvis ;)

Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte ikv. Vill ju vara en sådan bra, snäll, gullig vän som alltid ställerupp för det lilla minsta, men har inte fixat håret (inte ens plattat det), så vill helst inte ut och visa mig. Då kommer hon ha unnu mindre kunder eftersom jag kommer skrämma
bort dom, haha ;)

Anna du ska veta att jag älskar dej och att jag verkligen inte orkade asa mig ut från lägenheten och åka till dej ikv. Hade gärna gjort det ifall jag hade varit lite piggare. Men gör absolut det en annan gång! Kiss, I love you ♥

 
Blev endå ett par trötta outfit bilder när jag ligger under mitt täcke :)

Peace, haaaa deeee! Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0