Trött och ont i huvudet

Usch vad jag är trött på allting nu, ont i huvudet, ögonen rinner och jag vill inprincip begrava mig och komma upp igen när allting blivit bättre. Men det går inte för då kommer jag aldrig få något jobb eller något annat jag vill här i livet! Sjukt jobbigt!

Ikväll har jag varit ute på stan en runda, snackat med mamma via skype (hon ringde nyss igen), lagt mat och tittat på tv. Poppade popcorn blev det också, mums!

Ikv /natt blir det att lägga sig tidigt för jag ska upp imorgon vid 9 -halv 10 tiden. Ska nämligen ut på stan och göra några ärenden. Hoppas det lönar sig med att gå upp i tid.

Puss ha deee! ♥



Varför är det såhär? Varför kan inte bara någon förstå mig? Varför måste det alltid vara jag som måste kämpa för det lilla minsta här i livet? Går de bra eller dåligt vet jag aldrig! Trodde det skulle vara och bli anorlunda men nej, det blev det ju inte. Inte iaf i tankarna. Blev bara mycket mer och mycket värre. Jag orkar snart inte mera. Take a gun and count to three! PANG!
I’m terrified but I’m not leaving. Know that I must must pass this test!

Kommentarer
Postat av: Anonym

upp med huvudet å le som du kan, å lev din drömm som du ville!

2009-11-25 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0