Whats up?


Hahaha det har fasen snöat hela dagen idag i Oslo som det stor på SMHI, fast dock inte så att det har lagt sig på gatan eller så men härligt ändå. Hoppas det kommer snöa mera :)

Idag vaknade jag halv 12 efter att ha varit vättskrämd hela natten/morgonen. La mig som sagt halv 3-3 imorse och vaknade igen vid 4 tiden av en hemsk dröm. Fy fan, trode fan det var på redigt att folket skulle ta mig. Vaknade sen och insåg att det bara var en dröm. Jag drog min kudde och la den tätare in till anna och somnade igen :) Skit skraj :O

Annars idag har jag träffat Jacob och varit med han en runda på stan/Majourstuen och kollat läget. De ringde även en Pål till mig idag och bad mig komma på en intervju imorgon kl 10oo. :) Jag hade dock skickat ansökan om Barnehagen till han. Skit roligt att han hörde av sig. Hahahah fattade knappt vad han sa men det funkade :P
Han skickade ett mejl sen med lite info. Ligger i Nydalen.
Nära och bra gentemot St. Hanshaugen där vi bor :)

Har även snackat med morsan ikv om pengar till disposition och hyran och såklart fick jag låna pengar av de. De är såååå snälla. Jag älskar er ♥ Ni betyder!

Nej nu ska jag nog kolla upp lite saker på nätet så hej svejs på er.
Love and miss my friends ♥

Bjuder på lite gammla godingar :P

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0