Roadtrip till Sverige!

Godmorgon alla glada! Det är Tisdagen den 10 Nov 2009 :D
Har ni sovit gott inatt? Vaknat på rätt sida? :P

Själv gick jag och la mig runt 03oo inattes, men kunde inte sova. Låg säkert vaken i flera timmar. Nej, det gjorde jag inte men kollade på klockan när hon var 04oo och hade inte somnat då heller. Men sen släckte jag lampan och somnade troligtvis. Var tomt att sova själv i den feta dubbelsängen utan Anna panna som jag delar lägenhet med som också för övrigt är min bästa vän. Hon åkte till Sverige igår medans jag var och fixade lite grejer istan. Var bara tvungen.

Bussen går exakt 11:15 och är framme 18:35 stod det. Den tåg hem från Lund, när det nu går. Är hemma i lilla Bma kl 21oo med tåget. 10 timmar, lååång dag :/ Morsan eller farsan skulle komma och hämta mig där. Väldigt snällt. Annars hade jag fått gå hem och det hade tagit över 30 min :/ Hade varit liiiiite segt!

Gick upp kl 08:30 nu imorse för att hinna med allt en tjej måste hinna med på morgonen innan hon drar iväg. Du vet: Klä på sig, studera sin kropp, gå på toa, sminka sig, ta en snabb kroppsdusch, äta ngt till frukost, ta lite bilder m.m. :P Hahahah!

Min bussoutfit!

 
 
Lila tröja - H&M
Mörka Jeans - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0