Sovit under kvällen-Jätteskönt

Slocknade vid halv 7 ikv och vaknade nu 22:20, Riktigt skönt att sova. Dock har jag blivit väckt av Anna som ringt mig 4 ggr under tiden och frågat om jag inte kunde komma till henens jobb för hon hade absolut inget att göra ikv. Jag sa nej eftersom jag var trött och låg och sov. Stackars Anna lilla. Next time i´ll be there ;)


Jag har inte handlat heller och de stänger affären om 10 min så vet i fasen om jag ska handla eller inte. Funderar fortfarande ^^

Ikv blir det till att vänta på Anna tills hon kommer hem. Ska nog göra någon mat ifall jag orkar annars får hon ta nudlar eller något annat att käka ^^ ( å ja, nudlar är ju så nyttigt, or NOT :P)

Går det något bra på tv nu under den sena kvällen? Kanske ska ta och starta en film eller något som fördriver tiden? Laga mat? Iväg och handla? Vet absolut inte vad jag ska göra nu förutom att vänta på min äslskade bästis Anna :)
Vad händer för er ikv då? Tittar ni tv? :)

Puss o kram, jag älskar och saknar er mina fina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0