Sovgott ännu en gång, och du? Haaaaaa deeeeeee :P Puss!

Var bara tvungen att skriva ett sista inlägg innan jag lägger mig till sängs :)
Alltså det snöar verkligen ute. Var ute en runda nyss och snön har verklugen lagt sig på marken över alla höstlöv som redan fallit till marken, på bilarna och på våra soptunnor som står ute på gården :P Fan vad najs. Ville bara in och ta kameran och fota den lilla snö som kommmit men ville inte gå in igen och ta kameran och väcka Anna och sen ut igen. Hon sover som en ängel (A)

Stod ute och funderade på en sak? Har alla här i Norge tänt i deras lägenheten när de sover? Lr hade de tänt när de är iväg och jobbar, om de jobbar natt då lr vad är grejen likosm?
Fast jag och Anna kan ocskå ha tänt när vi vill, hur mkt vill vill och hur länge vi vill. Ha internet igång, värmen på det högsta, damsugaren igång, tv:n, musiken. Med andra ord 24 timmar om dygnet för det ingår ändå i vår hyra och det är ganska najs.
Fast dock har vi ju det nerullat och släkt i lägenheten när vi sover och inte är hemma. Varför ha det tänt och grejer igång när man inte är hemma liksom lr tittar på tv? Har ju dock en vana sen uppväxten att man ska stänga, släcka efter sig när man inte är hemma :)

Nej nu är det sängdax för min del. Ska krypa ner brevid Anna som redan sover antagligen. Har blivit ganska sena kvällar nu med tanke på att hon sitter vid datan på dagarna och jag på kvällarna/nätterna då hon går och lägger sig lite tidigare eftersom hon ska upp och jobba. En annan behöver ju inte det, fast hoppas själv på det snart så man kan ordna upp sitt liv lite i rutiner :)

Godnatt ännu en gång, och du? Haaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeeee :P Puss!


Kommentarer
Postat av: matilda

hej, jättesöt blogg:)

har en tävling på min blogg, där man kan vinna en mascara värde 169 kr. om du är intresserad kan du gå in på min blogg & sedan gå på kategorin "tävlingar"

där kan du läsa mera:)<3

ha en bra kväll<3

2009-11-05 @ 01:51:06
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0