Sony Ericsson W302, WALKMAN

Fy fansen vad jag känner mig bortskämd nu :$ Inte förrens nu på senaste, lr ja sen jag drog upp till Oslo. Den senaste månaden kan man nog säga.

Vet ni varför jag känner mig bortskämd? Jo för min mamma och pappa öser pengar över mig nu typ :$ Aldrig hänt innan så är sjukt förvånad ännu :O Men de är så underbart snälla som kan både låna ut och ge sin dotter/barn pengar ifall hon behöver det.

Jo grejen var nu att pappa kom upp med en sprillans ny telefon till mig nyss. En Sony Eriscsson W302, WALKMAN. Fatta jag blev glad :D Fast dock skulle jag betala tillbaka den när jag hade pengar. Men det var så att jag sa nu i veckan att min telefon inte funkar och det gör den verkligen inte heller :/ Inte ens haft den i 1 år men iaf. Sa att det inte gick att skicka ut sms eller ringa från den vissa dagar (och det har det verkligen inte gått heller)

Prövade ringa i morse men då gick det inte så fick ringa från hemtelefonen, så jag frågade pappa om han hade en gammal mobil jag kunde få låna av honmom sålånge tills min nuvarande (Sony Ericsson Z770i, WALKMAN) har kommit hem från lagning. (Ska nämligen skicka iväg den nu imorgon eftersom jag fick en ny telefon ikv) och det gick han med på tydligen så ja, jag har en ny mobiltelefon. Sjukt solt över min pappa och såklart över min mamma också. Älskar er Mamma och Pappa ♥ Ni betyder jätte mkt för mig. Ni ska bara veta vad jag uppskattar all er hälp och allt jag får. Ni ska bara veta ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill med ha ny mobil!!! ;D



Mår du bra efter sprutan nu då? ;D

2009-11-13 @ 18:15:58
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0